Handig It beheer

Je IT Beheer regel je met een gerust hart bij Dufaco

Om te zorgen dat je IT Beheer op en top geregeld is, kun je bij ons kiezen uit 3 IT Beheer diensten:

  • 1. Dufaco Managed IT Services
  • 2. Remote Support
  • 3. SLA overeenkomsten.

Wat is Dufaco Managed IT Services

Waarom pas een systeembeheerder inschakelen als er een storing is? Is het niet veel beter om een storing te voorkomen? Met die gedachte hebben wij voor jouw organisatie de Dufaco Managed IT Services ontwikkeld. Oftewel, IT beheer op topniveau, zodat iedereen in jouw bedrijf kan vertrouwen op de aanwezige apparatuur, zoals desktops, laptops en servers.

Hoe doen wij dat?

Elke dag doen wij een grondige terugkerende inventarisatie van de hele IT omgeving. Hierdoor weten wij precies wat er binnen je organisatie aan apparatuur is, wat de status is en waar onderhoud noodzakelijk is. Onze medewerkers van de helpdesk nemen deze taken van jou over met als doel om de systemen altijd veilig en operationeel te houden.

Flexibel dienstenpakket: jij kiest wat het beste bij je bedrijf past

Dufaco Managed IT Servies bestaat uit een flexibel dienstenprogramma. Jij kiest wat wij aan IT beheer en gebruikersondersteuning voor je uit handen nemen. Het flexibele diensteprogramma bestaat uit:

Wat kost het?

Informeer naar de tarieven. Wij maken graag een offerte op maat.

Wat is Remote Support?

Als je computer of netwerk ineens niet meer werkt, dan wil je snel geholpen worden. Het kan zijn dat het dan nodig is dat wij op afstand inloggen op je computer om het probleem op te lossen. Met de dienst Remote Support kunnen wij snel schakelen. Je geeft onze helpdeskmedewerker toestemming om in te loggen op je computer, zodat hij snel aan de slag gaat met het probleem. Om ons toestemming te geven om in te loggen op je computer, gebruiken wij de handige software Teamviewer.

Hoe werkt Teamviewer?

Heel simpel! Zodra je problemen hebt met je computer of netwerk, dan:

  • 1. Neem je contact op met onze helpdesk
  • 2. Ontvang je van ons een remote support link voor de software Teamviewer
  • 3. Klik je op deze remote support link en geef je onze heldeskmedewerker toestemming om in te loggen op je computer
  • 4. Kun je ‘live’ meekijken hoe wij het probleem verhelpen
  • 5. Nadat het probleem is opgelost, sluit je Teamviewer af en heb je de computer weer voor jezelf.

Wat is een SLA Overeenkomst?

SLA staat voor: Service Level Agreement. Oftewel, om jouw IT omgeving te onderhouden sluit je een contract bij ons af. In deze periode onderhouden wij voor een vast bedrag per maand geheel of gedeeltelijk de IT omgeving van je bedrijf. Er zijn verschillende contracten die je kunt afsluiten:

SLA Basic (inclusief managed services)

  • Maandelijkse kosten, inclusief 2 uur helpdesk per maand (dit wordt vooraf gefactureerd per kwartaal)
  • Uurtarief voor extra werkzaamheden
  • Beperkt afgekocht arbeidsloon voor onderhoud aan server en werkstations
  • Maandelijkse rapportage van de prestaties aan jouw IT manager
  • Te combineren met een strippenkaart
  • Hardware- en software-inventarisatie en documentatie hiervan
  • Geen responsetijden verplichtingen.

SLA Plus

  • Maandelijkse kosten (wordt vooraf gefactureerd per kwartaal)
  • 1 x per maand locatiebezoek voor onderhoud aan de server
  • Afgekocht arbeidsloon voor onderhoud en storingen aan server
  • Wekelijkse rapportage van serverprestaties aan jouw IT manager
  • Hardware- en software-inventarisatie en documentatie hiervan
  • Responsetijd 4 uur
  • Extra servers op locatie tegen een gereduceerde meerprijs
  • Geen voorrijkosten voor bezoeken inzake server.

SLA Complete

  • Maandelijkse kosten per server en per werkstation (wordt vooraf gefactureerd per kwartaal)
  • 1 x per maand locatiebezoek voor onderhoud aan netwerk
  • Afgekocht arbeidsloon voor onderhoud en storingen aan server en werkstations
  • Wekelijkse rapportage van serverprestaties aan jouw IT manager
  • Hardware- en software-inventarisatie en documentatie hiervan
  • Responsetijd 4 uur
  • Geen voorrijkosten.

Ad Hoc Support

  • Geen responsetijdverplichting
  • Tarief remote: per kwartier, minimaal twee kwartier.
  • Tarief locatie: per kwartier, minimaal vier kwartier + voorrijkosten.

Strippenkaart

  • Minimum afname van tenminste 25 uur (voorwaarden volgens Ad Hoc)
  • Het kortingspercentage ten opzichte van het Ad Hoc tarief bedraagt 10%
  • Facturatie van de uren vindt vóóraf plaats.

Offerte op maat

Informeer naar de tarieven. Wij maken graag een offerte op maat.

Dáárom regel je je IT Beheer bij Dufaco:

  • Verhoogde productiviteit van je medewerkers, doordat zij kunnen vertrouwen op betrouwbare systemen
  • Potentiële problemen worden in een vroeg stadium voorkomen
  • Je netwerk is altijd up-to-date en optimaal beveiligd
  • Fijne en eerlijke SLA overeenkomsten
  • Storingen worden snel opgelost
  • IT Beheer op topniveau!
Wat zeggen onze klanten
Veelgestelde vragen

Kennisbank

Lees meer

Support

Bel, mail of bezoek ons van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur

Lees meer

Direct contact

Heeft u een vraag, opmerkingen of suggestie? Neem direct contact met ons op.

Lees meer