Dufaco ICT werkt aan nieuwe service tool

Dufaco ICT is sinds enkele weken een nieuw service management systeem aan het inrichten. Dit moet voor ons het overzicht en de prioriteiten van meldingen duidelijker zichtbaar maken dan tot op heden het geval was. Dit systeem zal onze huidige service tool gaan vervangen. Het heeft geen impact op de wijze waarop onze ICT afdeling bereikbaar is voor u.

Daarnaast zijn we een klantportaal aan het inrichten, dit portaal moet voor alle klanten inzicht geven in de openstaande en gesloten meldingen en de acties die hiervoor uitgevoerd zijn. Ook wordt het mogelijk meldingen aan te maken, bij te werken en af te melden via dit klantportaal. Mochten jullie ideeën of suggesties hebben voor het klantportaal dan ontvangen wij hier heel graag input over. Je input kan je versturen naar support@dufaco.nl

 

Wat zeggen onze klanten
Veelgestelde vragen

Kennisbank

Lees meer

Support

Bel, mail of bezoek ons van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur

Lees meer

Direct contact

Heeft u een vraag, opmerkingen of suggestie? Neem direct contact met ons op.

Lees meer