Remote support

Wij helpen je snel weer aan de slag. Mocht je onverhoopt problemen ondervinden op je werkstation dan kun je een beroep doen op de support medewerkers van Dufaco ICT.

Het kan zijn dat we een remote sessie willen opzetten om het probleem verder te analyseren. Wanneer gevraagd wordt om een remote sessie te starten dan heb je daarvoor tijdelijk onze remote support toepassing nodig. Wij gebruiken daarvoor software van TeamViewer.

De benodigde software kan je onderstaand downloaden. Er wordt geen software geinstalleerd op je computer, je gebruikt het alleen. (Volledige versie klik hier) Na de download volg je de stap voor stap instructies om een remote sessie op te starten.

Instructie windows

In een nieuw tabblad van je browser wordt de download van TeamViewer Quick Support.exe gestart.
Kies voor Uitvoeren van de toepassing.
Windows voert een beveiligingsscan uit en start de remote support toepassing.
Geef via de telefoon het ID door aan onze support medewerker. Dat bestaat uit 9 cijfers.
Het wachtwoord is reeds bij ons bekend.
Op dat moment kan een verbinding met je PC of laptop worden gemaakt voor remote support.

Instructie Mac

In een nieuw tabblad van je browser wordt TeamViewer Quick Support veilig gedownload.
Ga naar de Finder en zoek in de map Downloads het bestand TeamViewer QuickSupport.zip op.
Open het bestand door erop te klikken. De remote support toepassing wordt dan uitgepakt.
Zoek in dezelfde map het bestand TeamViewerQS op en open het.
Je krijgt een waarschuwing dat je de toepassing hebt gedownload. Open de remote support toepassing.
Geef via de telefoon het ID door aan onze support medewerker. Dat bestaat uit 9 cijfers.
Het wachtwoord is reeds bij ons bekend.
Op dat moment kan een verbinding met je Mac worden gemaakt voor remote support.

Neem contact met ons op

Heeft u een vraag, opmerking of suggestie? Neem direct contact met ons op.

Menu